onsdag 25 januari 2012

EFFEKTIVA DAGEN

Bästa kusen har fått ett nytt och RENT täcke efter dagens lilla träningspass :) vet inte om jag inbillar mig...är det oregelbundet?? Är ju helt nojig. Tyckte först, kanske, kanske inte...bytte varv....näääääääe...bytte igen...hmmmm. Inte så helt enkelt att märka heller i den mesiga fart vi ändå håller o travar ju så få varv ännu... Blir tokig!

Ryckt man o trimmat lite hovskägg!

Varit hos doktorn på morgonen...nu verkar det hända grejer ialla fall.
Ska till ortoped, reumatologen, arbetsterapeuten & sjukgymnasten.
Händerna är ju verkligen kass( svullna o dana) o så upptäckte dom att nacken är helt sned o spänd...kanske inte så konstigt att man är så yr o har ont...hmmmmmmmmmm. Blodtrycket var perfa i alla fall...hihi! Hur eller hur kände jag mig på bästa humöret när jag varit där idag...

Suttit ett tag med det sista av 2011 i pappersväg
Fixat några ridlektions fakturor = inkomster :)))))

Rastat lille dammsugaren, fy sjutton vad det plötsligt ryker in när man eldar med ved...är ju ett lager av sotflagor på allt - urk!!!!

Privatlektioner i eftermiddag!!
...Åker väl till staden sen i kväll o rastar dom nya dansskorna , 3 timmar fox /bugg står på schemat.

//Bubbel - snyggast i nya täcket


Inga kommentarer: