onsdag 22 februari 2012

FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII FAAAAAAAAAAAAAAAAAEN

 Fiiiiiiiiiiiiii Faaaaaaaaaaaaaen vilket bra flyt man har...fick en akuttid hos Napprapaten i staden i går kväll ( onda benet) inte kunde han göra några underverk för läget är oförändrat idag...nåväl gott att bli bänd, bräckt o knådad på...hur eller hur när jag kom ut va BILNYCKLARNA SPÅRLÖST BORTA...letade, letade,lipade o letade...men inga nycklar...slutade med att jag fick ringa bärgaren o få bilen till verkstad - idag blivit tvingad att köpa nya nycklar för en  LITEN SLANT ....
Gårdagskvällens lektioner hölls av gulliga Nadja som höll ställningarna här hemma...vad skulle jag göra utan denna underbara lilla varelse ????????

Dagen idag har inte direkt varit bättre med 2 unghästar på rymmen från lösdriften...hmmmm. Så småningom snälla att infånga..
Glashal stallplan  - sandat
Haft hovis för dyra pengar - men nu är kusarna fina igen :)
Börjar tryta på torven dessutom, trodde faktiskt den skulle vara betydligt längre för inte slösar jag inte.

Nähäpp nu börjar det dra ihop sig för att ta in djuren o kvällens jobb.
Senare blir det soffan - ingen träning på Swing för benet är min motståndare...i morgon tänker jag däremot åka till Vetlanda om jag så bara ska få lukta på danssvett o se på när andra tränar...

//Bubbel - tycker lite synd om GNÄLL matte

Inga kommentarer: