måndag 6 februari 2012

FULE SEMLAN

 Fått stöd för handlederna ...var hos arbetsterapeuten idag. Har vajsing på karpaltunneln o ska testa dessa fram till jag får tid hos ortopeden....men nja....kändes sådär. Måste skaffa andra vantar om jag ska kunna ha dom när jag jobbar. Fick inte på mig mina vanliga...suck. Härligt att man har förslitning, artros o karpaltunnelvajsing....gillar inte direkt läget...eller är det det man ska göra ???
Riktigt ful semla :)

Passade på att köpa hem lite hästfoder när jag ändå var i staden. Behövde korn o breed.

Några elever avbokade sina lektioner i dag ...medans andra red som vanligt i kylan - 17.5 men rätt ok i ridhuset ändå. Jag som stod vid sidan om frös inte heller jätte mkt. Ordentliga vantar krävs dock!

En unghäst är värre än faaaaaaaaaaaaen just nu...vi säger inte vem !!!

//Bubbel -  bara i hagen idag också


Inga kommentarer: