onsdag 15 februari 2012

SOFFKVÄLL - USCH

I eftermiddag har det varit dressyr träning...väl markerad medellinje (snö) men det ger härdade hästar! Tränat på sidvärts rörelser och övergångar i mängder. Såg bra ut :)

Fick dessutom kaffe o bulle av mina elever - ger plus i kanten :)

Kräken har smällt av några stolpar idag...att det ska busas o faras så dant hela tiden.
Värdelöst när det är fruset i backen o dom smäller av 10 cm från marken...åhhhhhhhhhhh!

Mängder av snö o snälla P har skottat åt mig, besvärligt att plumsa med hästarna - ger dock bra träningspass.

Fakturerat stallhyror o domararvode :)

Skrittat Gul Bubbel en ute tur...puuuuuuuuuuuuh, pigg som en mört.

I kväll blir det en hemma kväll, hmmmmmmmmmmmm hur gör man...inte så van??????
Inte min grej att slappa i soffan - men tänker göra ett försök.

Har en häst jag är sugen på att köpa  - ska jag eller ska jag inte????
En 12 åring, 1.71 hög. Går LA

//Bubbel - pangat staket stolpar

Inga kommentarer: