söndag 19 februari 2012

TRÖTT - TRÖTT- TRÖTT

 I kväll är jag såååååååååååååå trött...var precis ute hos pållarna o nattade dom i min råsa fina mundering...skrämde nog nästan slag på dom - återgår nu till sängen. Tror jag skulle kunna sova några dygn. Har haft ont i min höft i ett par dagar o det tar på krafterna...kan ju inte sova ordentligt, inte vända mig i sängen...men gnälla är jag visst bra på, fast det tar verkligen på krafterna att ha ont...

Dagens övningar har annars fungerat. Försökt jobba minimalt men det tar ändå sin lilla tid att sköta 15 djur o ha lite lektioner :) Fina hästar & duktiga elever i dag!

Fy katten va det va halt i morse dessutom. Kunde inte släppa alla hästar i sina vanliga hagar för det va total blankis på vägen dit. Dom har fått gå i omgångar i paddockarna - funkade det också men gav lite mer o omständigt extra jobb.

Hmmmmmmmmmmm ingen fungerande TV, annars hade denna kväll varit perfekt för den aktiviteten. Det låter så konstigt om den....susar lixom !!!

Hyr gärna nån häst o rid lite extra självständigt nu denna vecka när det är sportlov - eller ta en extra lektion :) eller varför inte rida ut , tolka eller köra lite med Nemo!!!


//Bubbel - vill också ridas o pysslas om

Inga kommentarer: