tisdag 10 april 2012

BLOOOOOOOOOOOOD

I år tänkte vi bespara er från bilder på själva grejerna man tar bort - det blir bara en blod bild!!!
Numera är inackorderingen Winter en fesen valack :/

Seminsto nr ETT är dessutom kollad o det var min egen BELTHIA LH som jag ( hmmmm, hsot, host) inte ser nån brunst på...hoppsan - hon va brunstig med fint ägg. Äh får vänta till nästa brunst , har ju inte bestämt hingst & kan dessutom inte seminera denna veckan heller pga min dumma hand...

Ska jag ta en hopp eller dressyr....kom gärna med förslag.
BETLTIA LH är e: NOBEL - STANFORD - MARATON - HERKULES.

Fick hjälp med stallet i dag också...men har faktiskt mockat 5 boxar HELT själv...det går framåt :)

...Börjar bli jäkligt ridsugen nu, men får väl vänta ett tag till.

I morgon em ska stygngen plockas ialla fall...yeaaaaaaaaaaaah.

Nu kaffe paus, sen lektioner

//Bubbel - tycker synd om Winter

3 kommentarer:

sebastianmirasmilla sa...

Jag tyckte ju om Cohiba o han har ju 888 i gångarter oxå =)

Bubbel Dansgalning sa...

Cohiba är en av dom tilltänkta ( hon tog sig inte på honom i fjol)...hur va Carlton Hill???

Angelica sa...

Jag gillar Blue Hors Zack! Sen vet jag inte om det passar hennes stam, det kan jag inte så mycket om men han är fin iaf :)