måndag 2 april 2012

MEST GNÄLLIG

Soligt men kallt.

Hopplöst läge att behöva lita på att andra ska fixa stallet åt en. På morgonfodringen o utsläppet idag hade visst inte alla hästar kommit ut o hmmmm kan säga att det va inte helt lätt att leda ut Samba o Lycka med en hand !!
Tjong så fick jag mig en smäll, lika bra att stanna inne tror jag.
Får dock panik över att stallet inte är mockat ännu idag...

I går var jag i jönköping på dressyrdomar kurs - en bra sådan.
Skönt att ha den avklarad för iår!
Trevligt resesällskap av Sussi o Karin också, jätte tacksam att dom hämtade upp mig som inte kan köra bil!

Lektioner som vanligt i kväll i alla fall...va i ridhuset o hojta ska jag väl kunna göra  :)

Nu lite vila...shit va slappt det låter, dock mest tris

//Bubbel - kanske ridas i kväll

Inga kommentarer: