torsdag 5 april 2012

TACK ALLA SNÄLLIZZAR

I dag har vi fått massor av BRA hjälp på farmen!
Nadja har mockat o ridit hästar, blivit trimmad + sällskapat.
Sabina har ridit hästar :) blivit lite trimmad...
Mia har ridit Bubbalzo Johansson UTE , överlevt o även fikat en stund.
Eric har röjt slye runt ridhuset!
Tobbe har hjälpt till med Bella , ihop med Sabina- gick superbt bra att rida.
Päran hjälpte till o ta in hästar o satt dit hjulet på transporten...

...O vad har jag gjort????? Typ mest varit i vägen skulle jag tro ;)

Nu tänker jag tillbringa resten av kvällen i soffan- skiter helt enkelt i att besöka Parken i kväll för jag har ont i rygg o hand o dessutom ska jag jobba mest hela dagen i morgon med elever !

...På lördag kommer en spekulant ...hmmm , säger inte på vilken!!!!!!

//Bubbel - gillar ridbanan när bäbizzzzarna busar...tjooooho

2 kommentarer:

sebastianmirasmilla sa...

Drömde om dig inatt, saknar dig antagligen :) Du skulle åka på islandshästridläger med en Peter.

Bubbel Dansgalning sa...

Haha, islandshäst ridläger...jojo :)