tisdag 8 maj 2012

FÖRBANNADE HÄSTKRÄK

I förmiddags var hästarna billiga...dom for igenom staketet på fältet UT på det gröna så stolparna small av o tråd låg i hela hagen...kändes mindre gutt att banka stolpar med ond hand o att få tillbaka kräken på rätta sidan va inte heller det lättaste - dom ville icke samarbeta....

Hämtat snälla söta Amelia i Lenhovda...hon behövs här för tillfället då vi fått några nya elever ( vilket vi gillar mkt mkt) Amelia ryckte genast in o gick ett pass...ohhhhhhhh va hon va omtyckt :)

Haft tre lektions pass!
Några har ridit igenom LB:1

Nian känns super trött just nu - usch han vill nog ha en liten paus!!

S red Beltia en stund . Ohhhhhhhhhh vilken galopp hon har. Filmade dom , lägger ut den i morgon , orkar inte nu!
Finns det någon hoppintresserad kanske som vill låna henne ett tag????
Eftersom hon inte visar nån brunst eller möjligen en väldigt kort kan jag inte seminera henne. Till mig är hon för liten....lär ju växa en bit till dock - men just nu för liten. Att gå lektioner vore synd tycker jag o sälja vill jag inte!!! Hör ni någon så skicka hit dom!!!!

I kväll är jag helt slut i kroppen...den värker o jag tänker nu försöka sova.
Har avslutat med lite spikmatta, voltaren salva på hälsenan o Tigerbalsam på ryggen...
Godnatt

//Bubbel - endast linad idag



Inga kommentarer: