fredag 25 maj 2012

MOTIVERAD ???

 Fina bäbiz , fortfarande utan namn...kommer verkligen inte på nåt bra alls ...suck
 Denna fölis rör sig verkligen jätte bra , dessutom har hon ett supertrevligt temperament. Tror Lycka ska få betäckas om :)
 ....Här bor jag :) oklippt gräsmatta...dags att släppa lite hästar där kanske!!???
2 av mina knasiga ridelever som denna dag rider för Mona på dom fina hästarna Figornio LH & Hexagon LH !!!

Dagarna går så fort, fredag igen.
Denna helgen hade jag hoppats på tävling med Samba , men nä det går ju inte eftersom hon blev biten...bytte till Nian i stället men min kropp vill inte riktigt, en svullen hälsena, en klumpfot ( min gamla Joy skada) svullna fingrar...äsch o fy , är riktigt less på det här nu!!
Känns som det inte blir nåt tävlande alls....svårt med motivationen dessutom när man kan rida en dag o måste kurera sig 2 - 3 dagar efteråt sen.

Hur eller hur - solen strålar o vädret är kanongott

//Bubbel - får ridas på söndag

Inga kommentarer: