söndag 27 maj 2012

VILKEN UNDERBAR DAG.

Sov länge i morse...var nog sommarens sista sovmorgon, Viljas ägare hade stallet...men slut på sån lyx nu då dom inackorderade är på bete...
 Käkade middag vid Madkroken..kycklingfile o potatis sallad...mums. Solade o päste en stund ...va i vattnet o doppade mig nästan...nästan. Måste absolut räknas :)
Avslutade dagen med första skrittrundan efter att gullegul varit hos Kiropraktorn o "lagats" svårt att känna om han är halt eller vad...men jag kände mig lycklig att jag fick rida på min älskade pålle!!!

Kan man ha en bättre dag än så här...näääääääääää.

Hexagon har varit o tävlat o fick ialla fall ett pris...dåligt uppdaterad. Nu har han tävlat klart med den ryttaren  o tar tillbaka honom för egen ridning o förhoppningsvis tävling.

I morgon startar vi tidigt med lite stokoll, sen ska det byggas staket o eftermiddag o kväll innehåller några lektions pass o lite egen ridning hoppas jag...

Godnatt

//Bubbel - mkt nöjd med dagen.


Inga kommentarer: