lördag 30 juni 2012

AVUNDSJUK

Samma gamla vanliga jobb, tråk. Idag är jag dessutom otroligt avis på dom som är på Öland o Dansbandsveckan där...sjutton också att man ska ha en massa djur o ta hand om jämt o inte kunna göra vissa saker. Jag vill också ha semester :(
Finns det nån som kanske vill ta hand om farmen nån dag så jag får ledigt???????
Vill kunna åka iväg - att va ledig på hemma plan funkar aldrig!!!

Susanne & Becca va o fikade - o hälsade på Amelia.

Höet borde slås men maskinerna funkar sådär....

Va en tur i Vetlanda med J o N några timmar...puuuuuuuuuh så trött man blir av det då !!!!

Nä idag är vi inte på humör...hoppas morgondagen blir trevligare. Gonatt !!!

//Bubbel - får jobba jääääääääääääääämt

1 kommentar:

Emilia sa...

Jag kommer gärna och hjälper dig när jag kommit hem! (det är inte förräns om tre veckor.. men bättre sent än aldrig!)
/Emilia som ska flytta in med två hästar i augusti.