lördag 9 juni 2012

FAR OMKRING

Fick en lite oväntad sovmorgon till 9 idag :)
Hade elever vid 10 som fick för sig att dom ville rida ut i stället för att träna...funkar ju det också!!
Dom tog hästarna o försvann o jag gick o drack kaffe...hihi.
Fler elever o några ytterligare pass - dessa på ridbanan!
Va otroligt gott väder där ett tag....från regn till gassande sol

Sålde två traktor skopor...goa pengar...följde med några i mitt traktorköp o vad ska jag med FEM olika skopor till liksom????????

For till Lenhovda med Amelia som äg ville använda själv i några dagar...kan dom väl få.
Hjälpte dom att köra ut vagnen till Hult eftersom det skulle bli nån körrunda i morgon.
Kan lugna er oroliga - Amelia är tillbaka här på tisdag igen.

For till staden o åt lunch ( kl 15.30)
Passade på att handla lite!!!

Nu lugna ner sig en liten stund o sen är frågan .....
Orkar man åka till Kärrasand o dansa?????

Dessutom säger jag grattis till både Weltfhyr LH o Sixxtus LH som tog placeringar i Braås idag har jag hört... :) Fina uppfödningar !!!


// Bubbel - tycker matte far runt