onsdag 27 juni 2012

LEDIGA TIMMAR :)

 Idag tog jag mig några lediga timmar....på detta stället går det ju inte att ta semester precis men idag blev det några timmar på MC i alla fall. En tur till Kosta o lite småvägar tillbaka, en lunch o en glass !!! Hade väldigt trevligt :)
 Efter varit hemma o jobbat igen drog snälla lilla Nadja med mig på BILBINGO i Dädesjö o japp alla knott va där i dag också. Vann vi nåt...NÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ !!!
Idag har vi haft vettobesök o kollat sto, nu väntar hovis besök.

Åsså har jag redan hunnit infånga en styck Welsh Cob kille på rymmen...va o kaxade sig mot Niwa o Nawell...staketet ganska raserat men mina två i hagen...dom verkade mest rädda för honom. Nu är han hemma o bakom lås o bom i kväll får hans matte ta honom till annat bete :)

Dags att ta sig en lugnade kopp kaffe

//Bubbel - ska till hovismannen

Inga kommentarer: