söndag 24 juni 2012

ROLIG MIDSOMMAR

Oj vad jag va dålig på att fota på midsommar , nåja några bilder blev det.....

 Mia o "Dansprinsen" dvs Göran
 Jan1 o Jörgen gosar...hehe
 Bålen va mkt god o nyttig, frukt är bra :)
 Emelies mat såg lite tråkig ut tycker jag...
 tipspromenad  o knasiga lekar är ett måste :) jag vann dock inte denna gång...attans
 Vetto o Sara ...vetto hann dessutom dräktighets kolla lite ston o både Lycka OCH Tian har bäbbisar i magarna...det gillar vi !!
 Det var dans....
 Gulle Mia o Nadja
 Tårtätning framåt natten...med två skedar!
 Hur tänkte jag i mitt klädval??????
Denna var god, gav inga otäcka grimaser!!! Kan rekomenderas.
Midsommarafton innehöll många glada skratt!! Tack alla ni som kom o kalajsade ...vi får väl snart ordna ett nytt roligt partaj!!!

//Bubbel - missade logdansen

Inga kommentarer: