onsdag 25 juli 2012

DRÄKTIGA ELLER INTE DET ÄR FRÅGAN??????

Kollat ston på morgonen.
Veterinär vikarien kunde inte se om Samba o Råsa varken va eller inte va dräktiga...hopplöst. Förstår inte lixom??? Ska jag nu behöva chansa mig till seminering eller om dom är dräktiga - får hålla ögonen öppna för brunst...tröttsamt. Släppte ialla fall Nintendo med dom o hoppas att han säger till om dom verkar intresserade...annars får jag väl avvakta tills min rätta bästa vetto semestrat klart...åhhhhhhhhhhhhh!!!
Ett sto va ialla fall färdigseminerad o ytterligare en dräktig...bra,bra!!!

Haft turister i två omgångar med söndertrampat träns på Råsa...grrrr va trist!!!!
Samba fick hänga med på en skogstur o gjorde med den äran :)
Amelia blev supersvettig o fick badas efter sista turen...men tuffade glatt på !!!

Haft besök/spekulant på Bosses Zuidenwind bäbbe...dom har tidigare köpt morbror till honom...trevligt när folk kommer tillbaka :)

Ca 30 balar är rullade o i morgon ska sista höet in...må det icke regna innan!!!

Varit o kvällsdoppat min sketna kropp i Madkroken precis, kallt med gott!!!! Känner mig ren o fräsch nu....längtar efter sängen , är otroligt sleten idag. I morgon tänker jag INTE vara hemma...ska åka nån stans där ingen stör o bara slappa...undrar vad som kommer hända så jag inte kommer iväg...hmmm!!

Nähäpp ska äta jordgubbar tror jag :)

//Bubbel - bästa skogsmullen

Inga kommentarer: