måndag 6 augusti 2012

HAPPY FACE

I dar har det varit en dag på resande fot!!!

Började med stokoll i morse o lill Råsa va fortfarande i brunst...fick beställa lite semin o bege mig mot Hästak o hämta lite Dunhill S barn i förpackning...vågar inte vänta tills i morgon o seminera...

Tog en snabbfika på "Hyllan" - en räkmacka är aldrig fel...

Haft två gäster som startat på ridleden i dag - en hyrhäst, Nina. 4 dagar ska dom rida!!!

Pratat med Gränsbo o Ingemar fixade reg handlingarna på BORIZTO...får väl anmäla honom till fölvisningen nu då :)

Hann se två Svenskar i laghoppningen på TV...blä - stolpe ut för laget!!!Suck...

Packade in Bubbalzo Johansson i släpet o for till Kiropraktorn men sådär förhoppningar ( jag är ju pessimistisk av min natur ) med sedär ....hade en otroligt pigg, glad, skuttig OCH ohalt häst på böjt spår. Lite lite låsning kvar i bogen o han fick även en B-vitamin spruta...
Så i kväll gläds jag ialla fall en liten stund - tills han slår en glad brall o halkar o slår ihjäl sig i hagen ( eller nåt)
Kanske har hjälpt att BARA vara skogshäst ett tag?????

Nu är jag superhungrig, borde äta nåt ...men hittar inget.

Djuren ska ialla fall få sin kvällsmat.

//Bubbel - killen med glad matte :)

Inga kommentarer: