fredag 3 augusti 2012

VILKA ÄR DOM???

Idag började jag dagen med att må skit...matade, mockade...spydde...gick o la mig. fick inte mkt gjort
På em kollade jag lite OS dressyr o jag som är domare tycker nog att vissa får ruskigt mkt betalt trots mängder av missar medans andra snålas det på...jaja. vänta bara tills jag dömer OS & VM....

Hämtade semin på HÄSTAK framåt kvällskvisten o passade på att kolla till Karl-Oskar på vägen hem - men det var ju inte nåt att ha.
Blev bjuden på vildsvins kebab o det var gott ialla fall :)
Handlade på Coop
For hem o seminerade nu vid 23 - tiden...
Nu sooooooooooooooooov dags, för i helgen är det massor som måste fixas!!!

Några härliga hästbilder tagna i hagarna av Cina (elev) Vilka är hästarna????






Godnatt

//Bubbel - inte med på bild

Inga kommentarer: