torsdag 13 september 2012

GAMMELFARBRORN TRIMMAS


Startarde upp dagen ( med lika mkt snor insnoken idag) med att hålla lektion för Emilia o Champis...som ska få ligga i hårdträning nu så dom kan debutera på dressyrbanan :)
Därefter lite mockning o stallfix o sen dök hovis upp o fixade på tappskon på Samba , så vi kan trimma igen.
Skulle ju haft spekulanter på henne i tisdags men det gick ju inte när skon rök i måndags...grrr!!
L har tagit sig en tur på Ville...vi får väl se om dom kommer hem igen. Förhoppningsvis gillar hon honom o kan tänka sig att vara medryttare på honom ???!!!???
Själv ska jag festa till det på lite alvedon o inta ryggläge en stund , så jag orkar jobba resten sen!
I kväll ska jag dessutom åka till Vetlanda o bugg/foxa lite...bara för jag är så sugen på det :)
...Är säkert superpigg om en stund  :/

//Bubbel - njuter i höstsolen

2 kommentarer:

Emilia sa...

HAHA Champis! Sist jag kollade passet hette han Chaplin ;) hihi

Bubbel Dansgalning sa...

haha, kom på det men min blogg är knäpp o jag kan inte ändra det jag skriver så tja i dag fick han heta det...nästa gång får han sitt rätta namn...Sorry Emilia // T