lördag 29 september 2012

JAG SKÄMS


Har för första gången i mitt liv som dressyr domare avbokat att döma i morgon....känner mig usel!
Men jag är så förkyld, febrig, halsondig & hängig o dessutom magsjuk att jag känner att är jag inte piggare i morgon fixar jag inte att döma 41 ekipage på ett bra sätt...känner mig dock jätte dum o vet ju hur svårt det är för en klubb att fixa en domare med så kort varsel...
Fixat iordning stallet, återbördat rymmande (krypande under staket) hästar i sina hagar o en har fått utvisning in i box...grrr. Att strömmen funkar perfekt bryr sig inte Tian o Nintendo om alls!! Prutthästar.

Nu tänker jag tända en brasa , gå o bädda ner mig i soffan o sen bara slappa...jaja, medtaga näsdukar, näspys, hostmedusin o Alvedon såklart.
 
//Bubbel - galoppade fiiiint igår

1 kommentar:

Anonym sa...

Krya på dig
Kram Cina