fredag 12 oktober 2012

GILLAR DAGARNA NU

Ohhhh min bästa kille skötte sig så bra på Mona träningen igår....vi körde mest lösgörande arbete, allt för han ska jobba lika mkt med båda bak!!! Bjöd sen M på fika o vi hade dessutom en trevlig prat stund. Åkte till Vetlanda på kvällen o foxade...gäller att passa på när man har BRA dagar.
 
Var en tur på posten o lämnade iväg 2 hoppsadlar jag sålt. Dags att shoppa lite nytt snart, ja kanske inte hoppsadlar dock ....haha!!!
 
Idag har det redan varit en privat lektion , där vi svingade igång ryggen ordentligt på Hexagon!!
 
Nu har jag småfixat några saker på min "slit & släp lista" som av nån konstig anleding ALLTID fylls på !!! Vid 17 är det dags för lektion igen o sen i kväll är det sim dax. Gillar kroppen...
 
....Förresten , i morgon ska jag på Spa...massage o floating. Låter härligt va :)
Söndag dömer jag i Tenhult med start kl 9.00. Puh , blir att åka tidigt!!
 
//Bubbel - världens goaste kille

Inga kommentarer: