onsdag 16 januari 2013

ANDAS EN STUND

Andas ut en liten stund....
Ingen nackoperation för mig inom det närmaste ialla fall!!!
Nya besök hos ortopeden dock...nästa sjukhus besök redan på måndag & på två ställen då!

Passade på med ett IKEA besök när jag ändå va i Jönköping, men shoppade inte nåt nämvärt. J o jag gick ett varv på A6 också innan vi åkte hemåt.
Ville ha en lampa men hittar inte nån som är fin...hmmmpf.

I morgon hoppas vi verkligen att lill Boriz ska få åka hem....har kopplat släpet o kommer åka på stört om jag får besked.

Kallt o jävligt o fruset vatten i stallet. Mockat hälften idag...fusk, fusk, fusk! Hade så bråttom i morse...fy på mig :(

Nu TV en liten stund, fryser....iskalla fingra

//Bubbel - icecold




3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet en som har lampor att sälja du kan ju be henne hjälpa dig med det, ;)

// Mia

sebastianmirasmilla sa...

HUr gör vi nu då? Jag vill lägga ut kort!!!!

Bubbel Dansgalning sa...

i kväll HTML:ade jag in en bild. men då är det ju hopplöst att skriva...så här kan vi inte ha det...vad är det som är feeeeeeeeeeeeel?????