onsdag 13 februari 2013

FRUSTRERANDE IBLAND

Frustrerande att inte tiden räcker till åt allt o alla ....
Man önskar att man kunde hålla sina lektioner i evighet o inte ha nån stress att det är andra som väntar.
Det är inte alltid att hästarna funkar som man vill!
Elever har olika behov!
Tack gode att jag slipper stå på en ridskola som har STORA grupper ialla fall.
Det som är så bra här är att grupperna är små o hästarna på det stora hela rätt trevliga....
Men ändå....jag vill så mkt mer!!!!
Det blir lite för långt mellan passen ...för att bara rida en gång i veckan är inte så mkt!!!
Ridningens finesser måste nötas, nötas, nötas!

Varit på akupunktur idag.
Kände att det stack i mitt knäveck på vägen hem...hmmm det var en kvarglömd nål !!!!

Skickat ett litet mejl till ICA o påtalat min matförgiftning.... :)

Nu kvällsmatat både hästar, katter, hundar , en get och oss - dock inte alla i samma skål!!!

Soffhörnet är inte dumt för tillfället.

I morgon ett par lektioner på hemmaplan på dagen.
Ska försöka rida lite tänkte jag!
Vetlanda på kvällen!
En vanligt torsdag - typ

//Bubbel - lite trött i kväll

Inga kommentarer: