söndag 10 februari 2013

STYRA UPP ALLT

Härligt vinterväder i helgen! Lite kallt idag kanske men fint , sol ...inte halt!
Idag har vi löshoppat hästar. Markbom- räcke - räcke- oxer  Enligt ASVH:s nya ansvisningar...
Lite tveksamma bäbizar. Äldre bara skuttar o har kul!
Kändes som en lagom helgövning.

Nawell va lite okoncentrerad o hade mest koll på vad som hände utanför ridhus o uppe i stallet.
Där var det vimsigt bland medryttare o deras hästar idag.

Ibland blir jag lite nervös att tjejerna ska skada sig när dom glömmer bort att tänka o känner mig som en hök o försöker styra upp vimset....men det är bara i all välmening. Jag vill verkligen att man ska tänka till när man håller på med så stora djur som hästar.
Allt kan hända o gör så också o fort går det!!!!
Man kan inte vara nog försiktig :)

Suttit med mitt 2012 o nu lämnar jag över det året till M...vassego. Mina axlar är lätta o dina lite tyngre ett tag :)

Nu är jag våldsamt kaffesugen

//Bubbel - gillar vimsande

Inga kommentarer: