lördag 23 mars 2013

ICE AGE DVS ISTID

Nä nu får det vara nog. Jag är så himla trött på att allt jämt är fruset. Idag fanns det bara vatten i sadelkammaren o jag har stått med varmlufts pistolen för att åtminstonde få vatten i kranen i gamla stallet...har ingen lust att pyssla med sånt i slutet av mars .
Bära hinkar till 10 hästar är dessutom både tungt o trist.
 
Ridit/skrittat mr Bubbel en stund...ungefär den enda ridning jag fixar , men det är så himla trist att inte kunna rida. Skritta är egentligen inte kul det heller...
 
Tog en liten hundpromenix nästan bort till Skärsjömåla nu innan det blev mörkt.
 
I kväll ska jag lägga mig tidigt.
I morgon börjar jag döma dressyr i Nybro kl 09.00 o sen håller det väl på mest hela dagen skulle jag tro...Brrrr kallt.
Innan jag beger mig dit ska alla djuren matas o släppas ut. Mocka får lilla Nadde göra :)
 
//Bubbel - tycker skritt är en tråkig gångart
 

Inga kommentarer: