fredag 1 mars 2013

STRÖMFÖRANDE NÅLAR

Full fart på förmiddagen o åkte sen till stan o sjukgymnasten...kom givetvis en timme för tidigt dit. Borde väl lära mig nån gång att kolla ordentligt vilken tid jag ska vara o vart!!
Hur eller hur  - hann ju ta en kopp kaffe o en kanelbulle o lugna ner mig en stund :)

Idag satte sjukgymnasten ström i nålarna men näääääääääääääääätack det var inget för mig!
Fiiiiiiiiiiiif*n vad det gjorde ont. Blev stressad kände jag . Ogillar!

Inga lektioner idag - gick ju inte när hästarna blev vaccinerade igår.
Den enda som jobbat är Nawell som longerats, haft sadel o blivit hängd på!!

I staden shoppade jag loss på TRE par jeans . Ett par "flammiga" ett par illorange o ett par trasiga...
Nu känner jag mig laddad för VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR!!!

Varit o simmat i kväll .
20 längder , en stund i både bastu o solarie o avslut i varmbassängen.

Nu hopp i bingen för hela helgen ska det dömas dressyr.
I morgon Nybro o söndag Theleborg.
Ska bli kul , känner mig domartaggad :)

//Bubbel - vill tävla

Inga kommentarer: