tisdag 23 april 2013

RID RIDLED

Ruskdag, ogillar verkligen blåsten ....den stressar mig. Uschligt!

Lite stressigt på morgonen för jag skulle vara på årsmöte i vår ekonomiska förening Norra Värends Ridled.
Nu är det min tur att vara ordförande ....hårda puckar ...hihi!!!
Första kunderna kommer den 9/5 och det går utmärkt att boka hos mig...eller någon av dom andra tre på hemsidan. Det är inte alls nån dum upplevelse att rida ridleden !!!!

Ska vi dra ut ett gäng i sommar kanske???
Nån som vill hänga med att rida och övernatta?

Kika gärna in på ridledens hemsida nedan

www.ridled.se

Min nya transport är äntligen klar nu måste jag bara få ihop logistiken för att hämta den i Kalmar....antingen får jag sabba morgondagens elever eller flytta dom till senare tid eller avboka sjukgymnasten på torsdag em för jag måste ha den innan lördag då det bär iväg på tävling :)
Hade velat hämta i dag , men då kunde inte säljaren....typiskt!

//Bubbel - busade som attan på ridningen igår kväll

Inga kommentarer: