lördag 25 maj 2013

RIVA - BYGGA

Plockat ner staket , satt upp staket, flyttat staket, flyttat hästar på beten, fångat in hästar....puh. Lite varmt !!

Släppt ihop mamma hästarna som skötte det galant - inga sura förvirrade mammisar i år och det gillar vi!!!

Haft dressyrträning inför kommande ridprov...tjatat händer , blick, sits och lite rörelser :) hoppas det går bra nästa vecka för tjejen i fråga !!!

Nu har jag fixat lite somrig mat o sen blir det kväller!

I morgon ska jag döma dressyr hos Växjö Ridklubb mest hela dagen antar jag!!!

Lite mjökligare mjölk på Nina så vi håller väl lite extra koll

//Bubbel - ny hage= mkt gräs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, man skulle kunnat tro att det var jag som vart på lektion hos dig idag. Tjata händer, mindre rörelser =) Och gissa om jag önskar att det va jag.. åh, saknar och längtar ut till dig och pållarna. Nyfiken på babysarna... Nånå, jag ska nog pressa in en lucka då jag ska få mig en redig hyvling om både händer och sits, och det kommer att bli ett undrbart efterlängtat nöje.
Många kramar och ha en skön helg,
Cina

Bubbel Dansgalning sa...

Ser fram emot att du kommer, då får jag ju tjata lite ;)
//Bubbels matte