söndag 28 juli 2013

FÖLFILMER

BENNETHON LH - 13 e: Cohiba - Nobel
NIVANA LH - 13 e: Warsteiner - Goofy
 
I kväll har jag anmält Nirvana till fölvisningen i Huseby. Hon är ju reggad hos ASVH . Finns säkert dom som tycker jag är puckad som visar henne men jag tycker det vore roligt att få en bedömning på henne. Hade gärna visat fler men det går ju åt lite folk o logistiken ska fixas...så nu blev det så här!!!
 
Idag blev det en lång och välbehövlig sovmorgon. Rent ruskigt trött och slut efter denna veckan. I går kväll var vi dessutom ett gäng som åkte till Kärrasand och dansade till Sannex pojkarna. Det var varmt , svettigt, trångt och väldigt trevligt - kom väl inte i säng förrän fyra tiden.
 
I kväll tog Nadde och jag ett gemensamt pass på ridbanan, även om mitt mest blev i skritt. Nåväl kändes rätt bra för ryggen trots allt och det finns saker man kan träna i skritt också - fast det är inte lika kul!!!
 
Hela helgen har det plockats och shoppats på loppisen och det har gått åt såväl böcker, fat, prydnads pyttlingar, skidor, glasburkar och lampor.....gött även om inkomsterna inte blir så stora!!!
 
Nu lite TV till och kolla på Varg
 
//Bubbel - fått nytt råsa & brunt schabrak av matte
 

Inga kommentarer: