tisdag 27 augusti 2013

VI BYGGER

Dagarna går....

Just nu har jag mest bara ont överallt o känner mig rätt låg.
Har så himla mkt att göra men får bara gjort det viktigaste, suck!!!
I morgon ska jag en tur till sjukgymnasten igen o denna gång vägrar jag akupunktur för om det beror på den eller icke - men har haft förbannat ont i benet sen jag var där sist och så ska det väl ändå inte vara???????

I går och idag var det lektioner i damm. Det är gräsligt torrt på ridbanan just nu, stumt blir det också!!!

Idag har jag börjat sätta staket på ena fältet i Skärsjömåla så ettåringarna får en ny hage och slipper byta by. Det har ju vuxit på bra och dom kan lika väl beta på en åker som att vi ska ta en andra skörd!!

Jag o Nadde har påbörjat ett litet hinder projekt uppe på fältet o en liten slinga i skogen. Lite stockar och bildäck i lagom höjder för oss :)

Släppte ihop alla mammor i kvällningen - gick hur bra som helst. Inget bråk.
Tian och Bennie har ju gått själva en vecka i hage, men nu är hela flocken samlad igen.

Stackars Bosse ser för jävlig ut idag. Hon har fått nässelutslag (pluppar) på hela kroppen. Dock ingen feber. Men hon får slippa ridning några dagar!!!

Finns fortfarande chans för den som vill rida att sätta igång Tian, Lycka eller Lilla mamman...hallå nån finns det väl???? Gratis ridning på bra hästar kan väl vara kul....eller????

Nähäpp dags för duschen

//Bubbel - busat runt lite

Inga kommentarer: