onsdag 18 september 2013

INSPIRATION

Har en allround/ hoppsadel till salu en Princeville Edingburgh, 17 tum, svart endast använd ett fåtal gånger till haflinger. Är i superbra skick. Är en X-wide och jag begär 3000:- för den. Det kan diskuteras vid snabb affär. Synd att den bara hänger i sadelkammaren!!!!

Igår kväll tog jag lektions fritt och for på clinic i Ljungby för Maria Gretzer och min gamla Flyinge tränare ( på den tiden det begav sig ) Elisabeth Lundholm. Mkt inspirerande men som sagt - det finns inga genvägar för bra resultat :)

 Shoppade loss ....
Hej vinter , nu har jag laddat med snygga mössor så jag är beredd!!!!


Idag har jag haft besök av detta gäng på beställd lunch och skickat med dom fika. Ni vet väl att man fortfarande kan rida på ridleden i år. Dags tur eller längre, mat går att fixa . Boende för häst och ryttare finns!!!
 
Haft 2 privatlektioner, fakturerat lite. Städat och röjt lite mer...hu det tar aldrig slut!
 
Nu blir det soffehäng känner jag!
 
//Bubbel - väntar på kvällsmat

Inga kommentarer: