onsdag 2 oktober 2013

NU ÄR DEN HÄR...

I kväll bor mammisar och barn inomhus - vintern är här och på stallgången hängde nån mystisk person :)
 
I övrigt en skitdag.....Belthia är troligen inte dräktig fortfarande men vetto måste kolla - får ta det i anslutning till att Nina ska kollas på 90 - dygn. Om hon är tom lånar jag ut eller säljer henne känns det som . Intresserad av en BRA 5 åring????
 
Genomsvettig men fick ialla fall bytt grimman på Tore, avmaskat dom små barnen som INTE gillade sånna äckligheter....puh!!
 
Hade ialla fall en trevlig stund vid ridbanan kvällningen och en go elev som hade med sig nygjord marmelad och kakor ....sånt gillar en instruktör!!!

Åsså några fler finbilder från förr. Jag i min fina bruna hjälm och beige kavaj på älskade Gaston , min första egna ponny. Maxad D, korsning halvblod /russ. Mamma Pyret är på bilden nedan och hon var min första foderhäst....det var tider det!!!

 
Godnatt
 
//Bubbel - hanns inte med

Inga kommentarer: