fredag 3 januari 2014

GISSA HINGSTARNA???

Vi är några stycken som roat oss med att lägga ut bilder från det glada 80-talet och vår underbart roliga Flyinge tid.
 
Då hittade jag bilder på några av dom hingstar jag red....nån som kan gissa vilka dessa tre är???
 
 


 
 
 
 
Den sista på bild är en godkänd hingst jag haft här i Lilla Heda på station och tävlat dressyr på!!!
Gissningsdags :)

 
Ska leta lite till i mina gömmor och visa er fler finfina bilder!!!!
 
I övrigt är det en dag när jag lindrigt sagt inte uppskattar ELGIGANTEN och deras leverans av min köpta kyl och frys. Fy skäms på er att inte leverera trots att jag pratat med er 5 ggr under dagen och chauffören inte ringer upp för tid för leverans.....rekomenderar inte någon att handla av dom!!!
 
Vi har iallafall hunnit träna , fota och filma ettåringarna. Nisse visade sig dessutom vara 3 cm högre än Bennie för dagen!!!
Lilla mamman är longerad över bommar. Nawwis är riden och det har varit en lektion i kväll där vi tränat galoppombyten på diagonal och serpentinbågar !!!
 
I morgon är det full rulle i ridhuset med träningar!!!
 
//Bubbel - busar

1 kommentar:

annika sa...

bild 2 napoleon,
bild 3 herkules