fredag 14 februari 2014

ALLA HJÄRTAN

Fredag kväll och jag är verkligen helt slut.
 
Startade upp tidigt med att göra halva stallet och sen for jag till stan för besök på reumatologen och det var ett bra besök. Mina prover som togs häromdagen var sådär och det blir fler besök men känns som en bra läkare som hade vettiga saker att komma med. Dessutom ska jag nog byta lite medicin som passar bättre för mina reumatiska problem. En magnet röntgen av ryggen ännu en gång ska det också bli....japp , känner mig nöjd med dagen!
 
Hästarna var fina på lektion. Bubbel gjorde tom några galopp piruetter!!!
 
Simmat och vatten gympat nu i kväll + en solstund.... och efter fika och semla med Päran och Janet nu orkar jag inte ta mig upp ur soffan. Har en jobbig hosta också och i morgon ska jag försöka återhämta min gamla kropp lite!!!

Fick dessa fina av Päran i dag <3 p="">
 
Kram på er allihop
 
 
 
 


//Bubbel - typ bäst

Inga kommentarer: