tisdag 4 februari 2014

SADLAR


 
Suttit och letat lite sadlar på nätet ikväll....när man behöver finns ju inte nåt, eller jo men alla är ju så dyra. Vet ju att Albion passar till mina hästar och får kanske köpa ytterligare en sån nu när så många hästar är igång som har samma kroppsform!! Typiskt att jag sålde en Albion i fjol när jag INTE tyckte att jag behövde tre ungefär likadana sadlar...

Finns det inte nån jag känner som har en sadel att sälja?????

I morgon ska jag en tur till staden. Banken o lite annat :)
På em/kväll är det privat elever på egna hästar som gäller!

Idag har djuren skött sig på bästa sätt och vi har kollat lite tävlingar för våren. Inte så lätt för mina elever hitta tävlingar där inte jag dömer. Fått massor av förfrågningar att döma men några har jag tackat nej till ( för att dom ska kunna tävla på vettigt avstånd) och några funkar bra då fler dömer - då kan hästar härifrån följa med o gå en klass!!!

Tittat på näst sista PH...jag som aldrig följer några serier eller såpor kan bara inte missa detta extremt korkade program. Ja, jag vet att det är uruselt men jag kan inte låta bli att se skiten....haha.

Nu sova för i morgon blir det utflykt

Nawwis var förresten jättefin på träningen idag - det tar sig

//Bubbel - nöjd med dagen



Inga kommentarer: