onsdag 12 mars 2014

BLING BLING

Nytt blingbling , gissa till vem....????

I dag har det varit en heldag i ridhuset , ja helkväll också!!

Först privat elever  sen dressyr träning i grupp. Idag blev det en hel del förvänd galpp. Haft privat elever i kväll också. En med egen ponny och där la vi in lite delar ur LB:1 och LA:1 som hon ska tävla på söndag i Oskarshamn. Avslutade med ett hopp pass ...eller jag så mkt hopp blev det inte då hästis var i en helt annan värld. Ibland blir man inte klok på dom små djuren o undrar vad dom har innanför pannbenet. Man galopperar fram till hindret och sen tar liksom bensinen slut och hjärnan flyter ut nån stans....suck, suck , suck
Dagens guldstjärna får i alla fall Bosse som var jätte fin på sitt pass !!!

Fått hem några nya höbalar i kväll. Lite trist när mitt egen producerade foder är slut och man måste köpa. Trodde faktiskt det skulle räcka i vinter men eftersom jag har rätt många balar igång samtidigt så går det åt en hel del. Vill att mina hästar ska ha fri tillgång ute

Känner mig jätte frusen nu och har precis tagit en kvällsmacka, längtar efter sängen.
I morgon blir det staden som vanligt på torsdagar. Less på att åka dit!!!
Sen ska jag packa väskan för på fredag är det skåneland och bruksprov som gäller!!!
Därefter är det bara hem och tagga döma dressyr på söndag. Fullt upp!!!

//Bubbel - gillar presenter

Inga kommentarer: