torsdag 6 mars 2014

RIDA ELLER DANSA?

Idag har vi kunnat rida lite ...hästisarna blev ju vaccinerade i början av veckan och har pausat några dagar . Men eftersom jag har snälla elever finner dom sig i att byta riddagar så vi får ihop det!

Vi har haft lite "mamma mys" i kväll. Attans vad dom fäller. Låter dom gå utan täcken nu ett tag när det är lite soligt....tja prinsessan Fyran får väl ha sitt ett tag till , hon är ju inte lika van bonnhäst!
 
Igår fyllde Päran år och idag åt vi den sista tårtan....hoppas jag får tårta i morgon när det är min tur att fylla :)


Ohhh vilken fin täckning han fick i present...haha. Hoppas jag får finare presenter !!!!!
 
Varit o bassäng tränat i dag....är så himla less på att åka till stan hela tiden, är ju där på tok för ofta!!!
I kväll valde jag mellan dansträning och ridning - jag valde det senare!!!!
 
I morgon har Lotta lovat att jag ska få sova så länge jag vill....undrar när jag stiger upp då??????
 
//Bubbel - gillar matte tid


Inga kommentarer: