tisdag 22 april 2014

CHOCKAD

Jag är i chock...

Under ett år har jag på alla möjliga vis försökt byta ett abonemang hos Telenor där dom flera gånger lovat mig byte och jag sedan fått dubbla abonemang, inte fått byta , blivit flyttad runt överallt, det har stått en sak i mitt avtal och dom säger att nåt helt annat har gällt...nä Telenor har inte visat sig från sin bästa sida....och mina svordomar har varit många!

I dag ringde jag dit ännu en gång och vips så va jag plötsligt privat kund och inte företags kund längre!!!

Kan detta vara möjligt eller vad är nästa käftsmäll från dom????

...Vi får väl se!!!!!

Snorar och snörvlar vidare men det vet i katten om inte min nya allergi medicin gör lite lite nytta för jag nyser iallafall inte lika mkt men istället är nosfan heltäpp :)

Ska bege mig ut på en sträcka på ridleden nu i em tänkte jag, måste börja nån stans och kolla till den inför dom första gästerna som kommer i början av maj...man får ta det lite på ledigs stunder...haha, sånna finns det ju så många!

//Bubbel - tycker det är lite kallare idag

Inga kommentarer: