tisdag 1 april 2014

FÅR VÄL DEMENTERA DÅRÅ

Överdoserat diverse medikamenter på min onda nacke och axel, hoppas ju att den ska bli bättre!!

Finaste Bubbel har fått nya pedalskydd i dag och såklart måste vi ju dementera vårt busiga inlägg tidigare ...ingen Bubbel ska säljas....var dock en drös folk som glatt gick på det, oroliga sms fick jag. Tom en som var upprörd över att jag skulle sälja gamla hästen bara för jag inte ville ta beslutet att ta bort honom själv....haha pucko! Jag säljer inte nån häst med ålderskrämpor utan tar beslut när det är dags men det hoppas vi inte är tid för honom ännu!!!!

Avslutade kvällen med ett ridpass på bästa hästen!!

 
Stylat lite i hallen på övervåningen också. Nu ska mannen i huset slänga ut sin extremt fula byrå ( eller låta mig göra en make over på den ) däremot får den INTE bo i hallen längre...



//Bubbel - andas ut

2 kommentarer:

sebastianmirasmilla sa...

Haha, lättlurad e jag :)

Bubbel Dansgalning sa...

Du var inte den enda vi lurade Annelie :) hihi!!!