söndag 27 april 2014

MOSAD MÄNNISKA

Satt på text på hästtransporten. Blev jätte bra. "Stall Lilla Heda" + en dressyrhäst.

Fixat första sommarhagen och gjort om en av rast paddockarna....dom är numera på andra hållet. Fortfarande två men blev på detta vis lite längre. En sak jag numera kan stryka från  "the to do list"

Städat min bil inuti...härligt när det växer saker i bagaget....hihi, havre....gott!!!

Släppte upp Boriz och Bennie på fältet för att dom ska vänja sig lite mer vid gräs men dom fick en bal i hagen också för så mkt att äta finns minsann inte ännu!

Bennie blev skrämd av Sacke & Bubbel och jag skulle precis byta sida för jag anade att det skulle bränna iväg...jojo poff så tog han ett hopp rakt över mig och slog omkull mig...satan vad det gjorde ont i axel och nacke och inte minst i mina knän som numera är allmänt blå. Som om jag inte hade nog ont i kroppen innan.....suck, suck!!
Hade tänkt rida i em men det fick jag lägga ner....bläääää.

Planterat lite blommor och trädgårds pysslat lite istället!!!

I morgon kommer två ston och det är vetto koll strax innan nio sen ska jag förhoppningsvis fortsätta fixa ridled för det har jag inte hunnit idag.

Nu snozedax

//Bubbel - bäst på att skrämmas

Inga kommentarer: