fredag 18 april 2014

SÅ FIRAR VI PÅSK

Nystädat ridhus, harvat, vattnat, sopat sarg, tvättat bokstäver och dammat av alla blommor.
Påskfint värre


Inte hunnit börja fira påsk för det har varit heldag i ridhuset trots att jag går inte trodde jag skulle kunna fixa det då min gamla kropp inte var pigg och rösten var helt kass...allt gick inte att omboka/ändra men har överlevt dagen i alla fall och förlåt till er jag fick ändra. På måndag finns möjlighet att rida och jag har då även plats för ytterligare några elever....
 

 
Fått gott fika under dagen och även en påskpresent!
 
I kväll har jag fixat jansons och Nadde trillade köttbullar och ohhhhhhhhhhhhhh vad gott det var med med mat!!! Nu är jag dödstrött och ska hoppa i sängen.
 
I morgon kör vi ytterligare en arbetsdag , en väldigt lång sådan. Jag ska till Vetlanda och döma lagdressyr på ponny och Nadja ska med till samma tävling och tävla häst!!!
 
Tjolahopp
 
//Bubbel - tycker dagen varit kulig

Inga kommentarer: