torsdag 24 april 2014

VILL HA

Tror mr Bubbel vill ha crocko boots....


Är ett sånt här träns bättre eller är det bara blaj...ni som vet allt?????
 
Kvällens läsning OM inte ögonen trillar ihop innan för dagen har varit lång med bassäng och annan träning på fm, handla mat på vägen hem, mocka skit , ha elever i tre timmar (som gick jätte fort) avslutade dagen med att seminera ett sto på min andra arbetsplats....
 
I morgon börjar dagen med elever och därefter kommer hovis och då tänker jag passa på att mocka när han ändå upptar min tid och jag måste finnas i närheten och fixa fram hästisar.
Eftermiddagen är det sen tre omgångar träningar ....
God natt
 
//Bubbel - varit läromästare för galoppfattningar i kväll
 
 

1 kommentar:

sebastianmirasmilla sa...

Ingen aning om det är bättre, men vill ha, tycker det är snyggt. Vill ha bootsen med. Vill ha nästan allt när jag tänker på det ;)