tisdag 17 juni 2014

BETES STON

Släppt ett färdig seminerat sto på bete i väntan på 17 dygns koll.
Inte så ofta stona går kvar men man kan om man vill såklart !!
 Detta sto är seminerad med Conthinder vad fölet vid sidan är efter minns jag inte men den är jäkligt snygg!
Kom ett nytt seminsto i kväll och Råsa är ovulerad ock klar så nu håller vi tummarna för att hon är dräktig. Semin assistenten har i alla fall satt en glad gubbe och ett hjärta som notering och är inte stoet dräktigt då beror det inte på den som seminerar i alla fall :)

Pajsaren växer ( men han är vääääääääääääldigt svår att fånga på bild) och i helgen ska jag försöka släppa ihop mina mamma hästar igen för att få det lite smidigare jobbmässigt!!
 
Flyttat hästar, seminerat ston, haft lektioner och dessutom har jag hunnit göra några betong projekt medans jag väntade på veterinären nu sent på kvällen....
Lång dag , nu är jag trött
 
//Bubbel - testat Nadjas ridkunskaper 

1 kommentar:

Anonym sa...

Väldigt söt pajsare :) Har han fått något namn än? AroRett