söndag 22 juni 2014

HOPSLÄPP

Hujedamig är lika trött idag som igår...hur kan det vara möjligt. Mina förbannade leder värker också och dessutom har jag börjat få kramp i mina tår och vader hela tiden och det är verkligen oskönt...gnäll gnäll!
 
Släppte ihop Lilla Mamman och Lycka i morse och det var verkligen en stund med hjärtat i halsgropen ....att två tanter kan springa på detta vis och låtsas att dom ALDRIG mötts förut. Huuu man får nästan en hjärtattack men nu är det lugnt igen och dom går och äter på behörigt avstånd från varandra.
"Biffen" är mkt mer våghalsig och nyfiken på "Busfibblan" så snart lär nog mammisar ha fullt upp när dom börjar leka.
Väntar väl nån dag till innan Fyran och Pajsaren ( som fortfarande inte har nåt namn) får gå in i flocken. Bilden på Fyran togs av Camilla i midsommar så jag lånar det av henne :)
 
Vad ska man hitta på idag annars ???
Vill göra nåt kul!!!
Solen skiner ju för tillfället.
Tror jag ska betonga lite...
 
//Bubbel - gillar roliga saker
 
 

Inga kommentarer: