torsdag 19 juni 2014

HUNDAR BORTSKÄNKES

Hu vad jag är trött. Den planerade turen till Växjö för att handla slutade med ett besök på Ica i Braås.
Vi har fixat en hel del på logen inför midsommar...undrar hur vädret ska vara ??? Kan man kanske äta första sittningen utomhus i morgon???
För närvarande öser regnet ner.

Seminerade på morgonen och sen gjorde Råsa ett bastant ridpass med tre barn på raken. Både ridbana och skogsrunda blev det!

Hästarna mår bra på betena och är nöjda med sitt midsommar firande.
Känns lite tomt att "bara" ha 12 hästar hemma...hahaha!!!

...Själv är jag som sagt supertrött och tror att jag ska gå och lägga mig , annars orkar jag verkligen inte med morgondagen

Två hundar bortskänkes....dom är för tröttsamma för närvarande . Daisy löper och Sopis juckar hej vilt överallt utom där han ska och flåsar så tungan hänger vid knäna. Som sagt vad - gratis!!!

//Bubbel- ogillar att bo ute i regnet





Inga kommentarer: