söndag 6 juli 2014

INTE ETT DUGG BITTER...

 
....Andra åker till Falsterbo och jag tvättar täcken...suck, nä jag är inte ett dugg bitter. Känns tveksamt om det blir nåt Falsterbo alls i år men kanske, kanske en dagstur på onsdag. Nån som vill åka med ??? Blir inte så kämpigt att köra om man är några fler!!
 
 
Inte nog med att jag tvättar täcken. jag har även tvättat första boxen i stallet. Börjar med dom sex boxarna i gamla avdelningen. Kommer bli fint och fräscht !
 

Gulliga kissebarnen har flyttat ut i en utebox för nu är dom mest i vägen i sadelkammaren....bäbisar överallt :)

Nadde har ridit Nawell en stund i ridhuset. Snacka om att han är en schysst häst, så himla go och enkel!!!!

 
Tog hem Tian för nu har jag fått för mig att hon är tom...vetto får kolla henne i morgon bitti !!!
...undrar varför jag håller på med avel, tröttsamma kärringar.
 
Vet inte om jag skrivit innan men Råsa var ju givetvis tom denna gången också...bläääää.
 
//Bubbel - vill vara i Falsterbo EN HEL VECKA som "alla" andra

Inga kommentarer: