lördag 23 augusti 2014

SÅ KAN DET GÅ!












Idag var det fölvisning och lastning och resa gick jätte bra och jag måste först tacka dom snälla medhjälparna . Nadde, Karina, Emma och Helene för all hjälp - utan er hade vi inte fått iväg kusarna.
 
 
Att det sen blev snörpligt med Busfibblan som blev översprungen av sin glada mamma inne på banan som tyckte det var topp att vara på visning. En halt fölunge ger ju inte så många poäng för dagen. Att hon tio minuter efter avslutad visning var ohalt var ju bra men som sagt onödigt av mammi att busa till det. Tur det inte blev allvarligt och ihållande. Valde ändå att få mina poäng för att få lite kommentarer och vi kommer igen en annan gång.
 
Biffen som är inne i en extrem växtfas för närvarande visste jag ju på förhand inte skulle få så mkt på typen men domaren gillade hans gång (precis som vi gör så det blir nog bra om han rör sig så här mkt fast han inte hänger ihop...hur bra blir det inte sen :)
 
Är glad för mina fölisas fina temperament och är trots allt nöjd med dagen och träningen i sig och tack igen snälla medhjälpare !!!
 
Med Nawwis har det hänt nåt konstigt...superhalt....hovböld eller nåt annat för han vill mest gå på tån på bakfoten. Vi ger väl det nån dag så får vi se?!?!??!!? Skumt fall.
 
Nu ska vi äta kräftor :)
...men först måste jag minsann in i duschen
 
//Bubbel - tagit hand om det här hemma

Inga kommentarer: