onsdag 3 september 2014

FÖLEN JUST IDAG

Jösses vad fölen ändrar sig hela tiden just nu. Stor skillnad bara på en vecka. Dom växer så det knakar....det enda som är det samma hela tiden är deras supertrevliga temperament. Vilket mysigt gäng det är iår !!!! Jag är jätte glad för dom allihop!
 
 
Amarone LH e: Figaro R - Bernstein

Nitro LH e: Top Silvio Hästak - Goofy
Som klarar sig bra trots han inte har någon mamma.

Diamonds Fourever LH e: Carlton Hill - Royal Diamond

Lutrec LH e: Carlton Hill - Bernstein
 
 
Morgonens elever är avklarade och nu ska jag belöna mig med lite hästhoppning och kaffe....jag har ju knappt hunnit se nåt alls från VM ( bara dom sista ekipagen i dressyr finalen) så nu ska jag njuta en stund....fick ju hjärtat i halsgropen direkt när första hindret revs av di svenske.....huuuu.
 
//Bubbel - ogillar alla flugor men gillar solen
 

Inga kommentarer: