måndag 13 oktober 2014

NYINFLYTTADE

 
Måndag och ny vecka. Förvånansvärt glad kropp idag. Trodde jag skulle få lite träningsvärk men nääää inte ens det ! Klart jag gillar det .... Var så himla ridsugen idag men det blev inga hästar över till mig...eller jag kunde väl ridit Lycka efter lektioner men då bjöd GulleMia på tårta eftersom hon fyller år. Grattis igen!
 
 
Nadde var lite ridsugen och tog en liten skrittstund på Bosse som ju inte är riden på ett bra tag eftersom hon o Tian fått gå på bete i Stora Heda!

 
Hello i nya boxarna!!!
Här får Nian och Hex bo i vinter...duger sa dom :)

 
Bosse på skritt tur !!!
 
Fortsatt mitt slängande av saker jag inte vill ha....man hittar ju massor hela tiden i stallet men tycker inte jag får mer plats ändå...får nog rensa lite till!!!
 
 

Inga kommentarer: