lördag 25 oktober 2014

STADEN TUR OCH RETUR

Huuuuuu försov mig i morse....ve och fasa, stackars hästar som inte fick gå ut kl 6.30
Verkade som om dom överlevde trots allt!!!
Regn och rusk idag , trist.

Nawwis hade besök av sin medryttare på fm. Dom travade bommar!
Nån som vill vara medryttare på Lycka - nån seriös ??? Hon kan gott jobba lite mer. 1.60 hög, utb/tävlad LA dressyr. Schysst häst som alla kan rida och hantera. I utbyte tar jag gärna emot lite stallhjälp - nån helg kanske :)

Har åkt staden tur och retur idag .
Skrivit på papper och nu är jag ägare till ytterligare en fastighet :)

Köpt färg till stallets innerväggar så nu ska jag bara måla också men inte i morgon för då är det tävling i Tingsryd som gäller....usch varför erbjöd jag mig att köra dig. Åka tidigt  - komma hem sent!
Final i Div II och Nian ska vara med!

Såg att min uppfödning Schubori LH e: Akribori - Stanford ( syskon med Nian, Bosse mfl) var placerad i 1.30 idag ( 4:a ) och har därmed kvalat till 1.40. Han har såklart en duktig pilot/ägare.
Jätte roligt när det går bra för uppfödningarna!!!

Har varit fröken duktig på kvällskvisten...dammsugit i vårt hem och sen fixat tacos!!!

//Bubbel - ogillar höstiga höstigheter

Inga kommentarer: